2005/12/21

Christmas Party & Smartone-Vodafone III

昨日,Smartone-Vodafone又來電(第三集!),當然只是重覆他們的收費政策,因為我去了消費者委員會投訴,他們一定要做一些跟進功夫的。他們堅持沒有違反合約,我也重申我的理據,一切等待消委會結果。

公司星期五攪Christmas Party,抽獎項目人人有份,永不落空,大獎暫定Cash $5000,唔知點解俾人拉去幫手攪,都係搬搬抬抬多...

4 則留言:

匿名 說...

想有效,打去 OFTA 投訴,比消委會更有用!信我,我試過!:P

vv

Ricky 說...

唉,OFTA對合約問題係愛莫能助,佢都係叫你搵消委會。

匿名 說...

o個時 OFTA 都係咁答我,不過可能怕我繼續煩佢,所以 OFTA 後尾都出左封信去 PCCW,叫 PCCW 拿拿聲搞番掂我個 case!之後唔夠一個星期 PCCW 就有個姐姐打電話話俾我,搞掂單野!

Ricky 說...

vv..我單case影響唔少佢o地o的客,佢o地無咁易就範...