2006/08/18

魚翅空中服務員討論區修復進度 3.1

o係公司無法做到restore,唯有講下件事o既成因同遇到o既問題。

事源當晚hosting(網頁寄存)公司做upgrade,當時佢o地係有做backup and restore呢個動作,但佢o地發覺唔到mysql轉o左去4.19,支援binary code o既中文係好特別,令到佢o地o既dabase backup file唔可以直接restore落去。

而我唯有人手o係一個近200MB o既database RAW file入面逐個tables restore schema同data,魚翅板大約有25個tables,當然以posts呢個table最大。

由於mysql係v 4.19,用mysqladmin一定要set browser encoding做ISO-8859-1,如果唔係import入去o既.中文會變晒做???????,昨晚就係我一時大意,忘記set browser encoding,攪到近50% o既文章變???,而家唯有Empty返個table再import過。

PM已經import完成,真好彩。



不過就算restore完成,都要花一o的時間試返所有function,而且o的特別中文字,例如:佢、功...都要試返有冇問題。

4 則留言:

匿名 說...

雖然唔係好明....
不過都知道會好麻煩!
加油啊!!!
我等緊魚翅網返返黎~~~

::p.s::我收到1st in call la!!
我想請教各位前輩啊~
嘿嘿~好興奮又好驚!>"<

匿名 說...

姨媽睇完都同你一樣...唔明! .哈哈哈!

yuk, 呢度係呀羊嘅 blog, 唔係魚翅網!
你唔好諗住喺度請教任何前輩喎! 嘿嘿嘿.
等魚翅網好番先啦!

匿名 說...

加油. 我都好掛住YUCHEE.
HAHA

匿名 說...

姨媽唔好噤啦~
我好緊張丫嘛~~~~>"<

加油加油~
努力加油!!!