2007/06/07

後悔

公司傻傻o地,係咁叫同事放假,咁多野未清,點放,我就係咁"依"放半日。
本來去南丫島,提前去o左,又唔知攪乜好,本來諗過去整Notebook,但又可以拖多日,攪攪下攪到中午一點都唔知做乜,攪乜都無反應,又無相機,算了!

離開公司去機舖打機後都係無聊無事幹,見有小巴入西貢,衝上車..



入到去先搵車仔麵食,再行去碼頭吹風



o係碼頭吹了近一個鐘,和緩的海風輕輕的吹過來~~

再去老麥食雪糕順便借wifi上網check email,心裡即刻跌入谷底,一次過要出五份report!
有冇咁離譜!

死死氣打返公司救命,當然自己的事自己做,只係想攞返足料好等我夜晚慢慢"嘆"

臨離開前仲影多幅,我愛藍天。



後悔沒有帶相機,只有雞肋電話;後悔放了這半天假,我o係屋企"嘆"足一晚;後悔浪費了香港的藍天;後悔......

這半天,我實在太多東西後悔。

1 則留言:

Kenna 說...

咁唔放好過放喎~
之後仲要做到暈..
加油!!