2007/07/05

好人難做?

剛剛收到朋友send o黎一堆相,靚到我嘩一聲,水同天都好清,估唔到橫瀾島風和日麗o既時候都好可愛(恕我不能公開,因有大量其他團友),本來我都可以去,只是一個決定改變o左我。

最初有位朋友約我東涌午飯,我就一口應承,點知另一朋友又約我同一日去南區、橫瀾島遊船河,橫瀾島確實非常非常吸引,但我有約在先,唯有推o左佢。

幾日後朋友再問多次我有冇興趣去遊船河,真係無辦法一日跑兩場,唯有先到先得,再推;幾個鐘口朋友打來話唔好意思,飯局要取消,我即刻打去睇下有冇方法攝上船,當然全船滿座,企都無位企。


7月2日,一邊就甜蜜過西多士,另一邊就向橫瀾島出發,我就發呆食貓毛,夾住中間,進退不得。

我有什麼地方做錯?唔通先到先得有錯?「有異性無血性」有錯?「全船滿座」有錯?
最錯就係我,點解要做好人。

2 則留言:

Unknown 說...

你不嬲好人咭滿瀉, 算喇

每件事都有定數

Ricky 說...

貓姐,好人卡o既代價真係太大o勒