2007/08/06

為左一支雪條棍又同我老媽開火,我屋企有兩個垃圾筒,一個我日日清,擺o係廚房,又另一個擺o係廳,兩至三星期先清一次。

頭先唔覺意踢翻o左廳個垃圾筒,發覺入面有一支雪條棍同一個雪條袋,真係吹脹,惹甲甴同蟻o既垃圾竟然擺入廳一個幾星期先清一次o既垃圾筒,我同老媽講下次要擺廚房個垃圾筒,竟然我老媽發我爛渣,好大聲同我講「唔鍾意就唔好出聲」,我無再出聲,因為我好唔鍾意。

我只係想間屋乾淨o的o者,有問題?

雪櫃有燈等如無燈,因為生o既o野永遠擺晒上面,熟o既o野擺落下面,成日話雪櫃唔夠凍,有冇諗過個雪櫃點解咁滿?超市過期貨唔夠我屋企多,飲罐汽水唔睇 Expire date係自己傻仔,醬料更加不要問,只要信;老媽廚房,唔瀉先講;一家四口四百幾呎,鞋有十五對,細妹七對,老媽五對,仲未計鞋櫃!搵吸塵機吸塵只係吸到鞋,吸唔到塵..

一個人搬出去住真係好吃力,但真係好煩...

沒有留言: