2008/12/16

09終極目標 -- 搬!

死慳死抵,真係要09年內搬走!

無眼睇!

4 則留言:

匿名 說...

你好,我其實已經在19/11那篇留了言,不過怕你看不到,所以再post多一次︰

****

你好,我在hypo blog上見到你的分享~ 我也是香港用戶,想問你是用那張信用卡付款呢?

我試了hsbc和hang seng也不行,不知道是不是因為verified by VISA 功能?我已經排好版,到最後一步才process不到,很無奈 -___-"

Ricky 說...

Ya...My DBS card also have verified by Visa function, you needs to apply it from the bank first

匿名 說...

apply it to the bank first? you mean i need to disable the function?

thanks :)

Ricky 說...

You needs to apply Verified by Visa function from the bank first )credit card issue bank)