2010/10/10

告白,Liar Game

一連睇o左兩套日本片,先講上畫中o既Liar Game。



信任、欲望、金錢利益、友誼,每個人心目中的天枰上的法碼永遠也不一樣,伊甸園會唔會只係夢境中才會發生?

Liar Game每一集都會有一個「遊戲」考驗參加者o既天枰,今次電影版最終回裡o既遊戲較為淺易,可能時間所限,題目不可以太深,但蠱惑位都係交足功課。不過我覺得香港觀眾未必容易接受日劇式電影,因為背景交待好多時都係太快,令到觀眾唔明白電影想交待甚麼。



為甚麼你要復仇?一泄心頭憤?以牙還牙...?

好一套反思社會問題的電影,加上松隆子非常入木o既演出,場面未達致血腥,但背後意識上卻非常恐怖!
相信《告白》要入圍奧斯卡最佳外語片應該無難度。


兩套電影,共通處都係由漫畫/小說改篇,令到戲種更加廣,但觀乎港產片,還停留在: 武打、愛情、警匪、狂笑,戲種越來越窄,加上中港合資電影主導本地市場,老版好多時都以收益先行,對本地觀眾來說,不是一件好事。

沒有留言: