2007/04/21

停一停,諗一諗

今日半天假,好充實,可以分上下集講。

上集,午飯後入o左元朗,唔係買老婆餅(呢句好old school :p),而係去保護遺棄動物協會探訪一o的被遺棄動物,其實好早之前已經有意思探訪,今日終於抽到時間。

飼養每一隻動物前,點解唔「停一停,諗一諗?」你的一個決定對牠們來講,係一個終身決定,唔係當你覺得牠們討厭o既時候可以就咁搵個街頭遺棄,牠們被遺棄是沒有罪的,有罪的是遺棄牠們的主人。

好希望每位朋友想飼養每一隻動物前,請抽時間去保護遺棄動物協會探訪,然後再想清楚,你,是否有能力、責任,對牠作一個一生承諾。


剛巧遇著一間中學探訪參觀,沒有機會參觀貓房及兔房,留待下一次。




除了貓狗,還有大(肥)豬同黑羊,去我album睇埋其他相。

1 則留言:

匿名 說...

冇錯, 我好恨o個d隨處置棄小動物既人, 佢地跟本冇視過佢地係一條生命, 冇諗過佢地都曉都明白咩叫可憐同痛苦, 可能我本身係養狗, 所以對每種有生命既野, 尤其係狗, 個同情心係大好大, 每當我o係街見到小動物比人遺棄, 我個心自然會痛同不安, 跟住d眼淚就係流出黎....

真係麻煩大家, 養小動物之前, 真係諗清諗楚 有冇一個承擔照顧佢一生既責任心o係度, 冇既話, 麻煩唔好帶佢返屋企, 否則最終只會係害左佢。佢唔係一件玩具, 帶佢返去唔係為左娛樂 , 而係要 去照顧同關心佢, 佢唔識講野唔識做生意, 佢唔可以靠自己養自己架, 佢係無助架, 佢係有生命, 佢痛苦時都識得叫, 認真去聽一聽, 佢開心咁叫同傷心可憐咁叫, 係唔同聲....佢可憐咁叫時, 聽到之後, 個心係痛.....

各位請記住, 小動物係需要 疼錫同關心。