2010/08/01

Toy Story 3

終於weekend有時間可以睇早場,好想睇英文版,但居住地點附近好難搵,最近係IFC/Grand Elements同東薈城....而星期日有早場o既,只有IFC/東薈城,我選擇了IFC。

初初唔明點解有好多comment都話睇Toy Story 3要帶紙巾入場,最後我明白了,再諗返近一、兩個月發生發生o係我身上o既事,我都好想喊!

對朋友不離不棄,但倒頭來真的會"好人有好報"?我唔識答...


Pixar,you are the best...

2 則留言:

Ricky 說...
此留言已被作者移除。
Ricky 說...

補充一句:Teamwork 非常重要,即使只係朋友間,應該互相信賴,每一個人都有佢o既位置,但不代表用完即棄,朋友唔係一張紙巾...

另外,離開,這一個決定是很痛苦,亦要好大勇氣。