2007/01/06

即炒

有個幾熟o既同事今日俾人即炒,我就無啦啦俾人擺上檯...

話說,經過長達半年不停催大老細,聖誕後終於confirm請多個人幫我手,我到時真係變IT打雜。

好o勒,咁我前日寫o左o的requirement俾上佢,因為我呢邊無head count,o係第二個dept.拎佢個head count過o黎,咁個requirement俾o左去o個個dept head到,o個個dept. head就係全場最乞人憎o個個o勒!

o個個PK dept. head就趁擒日大老細同我呀head出去見客o個時就夾硬推一個女同事過o黎interview,話好合適喎,其實我同呢個女同事都幾熟,我之前已經有風聲話俾佢知唔可能個PK head會推佢過o黎,因為積怨好深(基本上個PK head同佢o的同事個個都有積怨!)果然不出所料!

擒日我都精,推到落今日下午先interview,方便夾口供,點解我唔要呢位女同事呢,先睇睇我reqirement:

Responsibilities

Data Printing and data management

Requirement:

1. F.5 or F.7
2. Knowledge in Microsoft Office is a MUST
3. Experience in Microsoft Access Database is a plus
4. Detail oriented, careful.
5. Able to work independent and under pressure

好似一般clerk要o既o野,但其實需要大量體力勞動,一print親都過萬張紙,即係五六盒紙(唔係五六包!),試問一個女仔點handle?男仔都叫救命啦!仲要搬出搬入喎,話有車仔推o者,咁但係printer去車仔都要力o架,我真係想請個人想幫我手...
而且我要佢識mail merge,但佢真係唔識喎。

好,interview就做場大戲,同時度好點覆個PK head,咁我三點幾就出email reject個application,原因我咁寫:
"After interview with XXXX, she have sound knowledge of Microsoft Office, but not enough to my requirement. So....."

五點半左右個head就炒鬼佢,未知咩理由,應該都係o的莫須有o既理由,我就擺o左上檯,好似連我都唔要佢,所以要炒佢,呢個PK head都夠絕,佢以後一定無好日子過。

沒有留言: