2007/01/25

Moto MaxxV6小評

用o左大約一星期,開始用熟部機,俾返小小用後感:

缺點:
1. Voice Dial/Control唔可以同時辨認中文或英文姓名,要由手機介面語言控制,不過準確度不錯,而且可以語音輸入號碼作撥號。

2. 通話紀錄換掉SIM後會被清除。

3. 啟動藍芽後沒有任何顯示,與其他藍芽設備接駁成功後才會有圖示及指示燈顯示。

4. 機面熱感應鍵感應度差。


優點:

1. 話音清晰,接收強勁,通話中3G->2G完全應付自如。

2. 介面操控尚算直接流暢。

3. 不需要password就成功pair到我支plantronics藍芽免提。

4. 機內LCD非常清晰,鍵盤回饋力度適中。

5. 整體機身做功一流,加上金屬機身外塗防滑膠,手感不錯。

6. 相機質素比想像中清楚,LED亦非常強勁。


不過同時亦發覺當使用HSDPA,有data in/out o既時候係入唔到電話,data connection亦會中斷


補充小小voice dial,其實幾好用,不過唔支援中英夾雜人名就煩小小,特別o係香港。

點解好用,例如你save一個人名叫"Joseph",咁你o係voice dial只需要講Joseph,佢就識認,你唔駛錄音就用到,中文名都係,你save做"小強",只需要講小強就認到。不過當你個phonebook有 Joseph,又有小強就麻煩,英文UI只會認到英文Phonebook items,中文UI只會認到中文Phonebook items

沒有留言: