2007/01/10

做了自由行?

本來一日假期諗住執屋,點知變o左自由行。


一早就變身「心靈雞湯」,入o左某航空公司「參觀食飯」,飯後就再變身自由行,搭昂平360上大佛。

其實自己對吊車真係有恐懼,細細個去海洋公園已經唔敢坐佢o的吊車,因為每過纜塔就會好震,o的聲又好響;之後大前年去澳洲,Blue Mountain o既吊車亦都唔敢坐,真係畏高...



今次坐360都驚驚o地,雖然幾大風,但都幾穩定,而且沿途風景真係幾靚,但係座位下面個入風位好凍。

半個鐘就上到去,昂平市集真係只係o岩遊客,連Starbucks都有,好鬼長城feel。



之後上大佛,同行朋友原來未上過,咁一定要上去,不過下午大佛嚴重背光,無法子影得好。
去完大佛就去埋附近心經簡林,同行朋友一路行一路話俾個十分鐘指示牌呃到,其實上山要多o的時間o者,放慢腳步,享受難得的一日假啦!

去到影o左幾幅相,雖然煙霞幾大,但影出o黎總算不錯。


然後出返寶蓮寺,影幅相就走人。

見到菊花好靚,又影。

去返纜車站,見到一班「中華小姐」影相,見真人真係... ...

回程落山比較多人,唔可以好似上山咁自己一班人一架車,要同其他人share,但同時有個問題,一架咁細架o既纜車點樣載17個人?坐8個人就o岩o岩好,其餘9個人點迫?


落返東涌,搭返車出市區睇NANA 2(NANA 2留返下次講),o係架車入面好眼訓,同時我發覺而家我坐襯長途車都會訓,但以前一定唔會,唔通真係老o左?

沒有留言: