2006/02/09

$1.71



我為o左追回被多收o既$1.71打o左三次電話投訴,到而家都係音訊全無!

我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。
我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。
我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。
我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。
我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。
我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。
我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。
我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。
我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。
我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。
我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。
我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。我以後唔會再用數碼通。

沒有留言: