2008/09/18

08 遊西藏 – 2/9看不見大峽谷

一起身,唉,又落雨。

雖然按原定時間出發,但唔算有太大期待,天氣真係唔好。

沿路經過林芝機場,號稱全國最難升降機場之首,難度不單在於海拔高度,更因為位於山谷之中,天氣、不定向風、兩邊山谷高度都對升降有莫大困難,而且下午因為風勢超過飛行安全許可,更加唔可以有任何升降。



經過大約兩個小時車程,去到公路上魯霞邊防公安檢查站,除o左司機外,竟然要埋我o地乘客落車登記,登記o既時候望望我o地張回鄉卡就打電話問上級,然後就叫我o地上返車等…
大約十分鐘後有位高級警官同我o地講,持有回鄉卡需要邊防證,而邊防證需要去公安廳辦理,最近o既公安廳位處八一鎮…即係林芝,噓!



雖然話落雨,就算去到大峽谷o既話景色應該都會唔靚,但白白浪費來回近四個小時車程就最激氣!

返去林芝午飯前去o左喇嘛嶺寺參觀,但雨落得非常大,而且好凍…





之後就等型仔司機帶我o地開飯,我o地提議食藏餐,o係林芝市內搵o左陣就去o左間藏餐廳開飯。
本來坐大廳,後來入o左房坐,坐得更加舒服。間房裝修好得意(除o左道藍色o既窗) ,好有藏民氣氛,食物又非常好味!雖然我無飲甜茶同酥油茶,一樣覺得好似去o左一間藏民o既屋企…咁特別o既裝修當然又要影影相





飯後無事做,司機就睇議睇民族舞,反正無聊,一睇無妨。



是日晚飯又在林芝賓館,但無再豪食,$200/3個人,待遇同食物即時打回原形,死未?!

引申閱讀: 中印邊界爭議,大峽谷所在地非常接近爭議邊界地區

沒有留言: