2008/09/21

08 遊西藏 – 5/9Bonus! 羊湖、日喀則(上)

本來無預計會去日喀則,因為林芝旅程少o左一日,變相可以有時間去日喀則。

又見到達娃o勒,heehee,正!

先去羊湖,沿路o係拉薩市郊都見到好多樹葉已經變黃,西藏,慢慢踏入初秋了!







上去羊湖之路會經過180個手臂位,誇過海拔5030米o既崗巴拉山口;又一個超過5000米o既山口,初初對高海拔o既恐懼,去到旅程o既尾聲,已經無乜特別反應了(無論心理定身理都係)。
沿路風景又係靚到不得了,相機數碼化後好小聽到人再講 “謀殺菲林” ,而家只係會打爆卡,唔需要再謀殺,今次總共打爆接近兩張8GB卡,真係一流!

o係山口望落羊湖,真係好靚,雖然天氣一般,但雲層好低,一片片,好得意…





落山去到湖邊,更加感嘆大自然o既偉大,湖水好清晰,倒影好靚,去到o既時候光源唔係太好,太陽入o左少少鏡,但無礙美麗景色。雖然去唔到然烏湖,咁靚o既羊湖可以補數囉!







中午o係浪卡子鎮開飯,o係o個到食到我試過最好食o既清湯牛腩,牛腩肥瘦剛剛好,羅白鮮甜到不得了,但又係唔記得影相…唔好意思o勒!

食飽飯又上山前往卡若拉冰川,本應係更加壯觀,但應該由於全球暖化,冰川規模細o左好多,而且遊客眾多,污染其實都幾厲害。因為太多遊客了,影o左一陣就向江孜出發。



江孜最著名係白居寺,寺中有塔,塔中有寺!去到o既時候遊客好少,可以慢慢搵位影相同參觀。無數過十萬佛塔裡面係唔係真係有十萬個塔,但裡裡外外都係好宏偉。







參觀後又開車前往日喀則,中途司機o係一個小農莊停一停,參觀藏農生活,亦睇睇糟粑製作過程,藏民仲請我o地飲青稞酒,我自己就無飲,因為驚好易醉,同行兩位靚女就話好好飲。而藏民就推介我o地去夏魯寺參觀,同西藏一般見到o既寺廟有好大分別。





夏魯寺就o係由江孜前往日喀則o既半路,我o地就決定參觀,但發覺前往夏魯寺o既道路維修中,雖要走小路進入,呢條小路o係田野中穿過,一片金黃色o既青稞田! 先到夏魯寺參觀,回程先影相!!
去到夏魯寺o既時候差o的以為自己摸門釘,但好彩僧侶仲賣門票,而且亦將一o的已上鎖o既門打開俾我o地參觀,真係好多謝佢o地。夏魯寺感覺好有唐朝味道,特別係佢o既青瓦頂。



之後再出返去剛剛o個片青稞田,有一個感覺,就係自己置身o係法國o既稻田中,當時已經係黃昏六點幾了,但o個一片金黃仍然非常漂亮…





沒有留言: