2008/09/20

08 遊西藏 – 4/9聖湖納木錯

晨咁早六點就出發,天都未光,今次唔係坐四驅車,坐一架類似旅行車o既物體,租車費亦平一o的,初初o係拉薩市內都無乜o野,但一上青藏公路就知中伏,避震同懸掛完全唔掂…

拋下拋下,上斜仲無乜力水,差唔多成十點先爬到那根拉山口,海拔5190米,但真係無米拉山口咁壯觀,天氣又係多雲,真係黑仔。



落山向入口進發o既時候開始落雨,落落下變o左落雪,架車跑到門票檢查站停車等候o既時候落雪落得好大添!去到湖邊天氣慢慢好轉,起碼落雪無咁厲害,但真係好凍,加上空氣稀薄,行幾步都喘晒氣,好彩最後都有少少陽光,可以影到唔少相,仲騎埋牛牛。






之後返去當雄鎮開飯,沿路已經好好天,好天到有o的熱,真係可以一日四季,唔係講笑o既!







青藏公路沿線蓄牧業較多,當然亦有好多靚位影相啦!








今日旅程有段插曲,話說回程返拉薩o既時候,漢族司機同我o地講幫幫手去一個購物點(賣藏藥)坐一坐,飲啖茶,當時都覺得無問題,始終人o地都係搵兩餐。去到購物點坐o左陣就走,上車o個時司機竟然話唔符合要求要再去多間…都算,就同你去多間啦…
去完另一間上返車後又話唔得,仲o係電話同佢o的朋友鬧返我o地轉頭,初初仲想去多間,不過見我o地黑晒面先肯收手。TMD,你都算好o野o勒,仲要我跟你車去日喀則,你唔駛旨意!

返到酒店當然要求換車啦,一來架車拋得緊要,最重要係仲俾佢咁樣帶來帶去仲得了o既? 我o地要求搵返型仔司機,當然無問題啦,達娃,我o地又見面o勒!! 哈哈!

沒有留言: