2008/09/23

08 遊西藏 – 6/9 Bonus! 羊湖、日喀則(下)

日喀則係西藏自治區第二大城市,但去到比我o既感覺一o的都唔似身在西藏,如果唔係店舖外o既藏文,真係唔相信自己o係西藏,或者可能自己活動o個區問題…

晚飯完全無頭緒,o係大街上求其搵間川菜食,見入面都幾多人食緊,咁諗住難食極得去邊,點知中晒伏,薯仔排骨---凍o既,其餘小菜全部都係多油到死,真係難食到飛起!
之後去o左食Dicos,之前o個餐實在太差了,要搵o的正常小小o既食物填一填個肚,其實Dicos做得唔算差,西藏區內都叫食得過。

第二朝一早就參觀扎什倫布寺,去到o既時候大約8點幾,竟然未入得去參觀,跟住有位 “長老” 慢慢行出o黎賣票,仲鬧導遊小姐(估佢係導遊) ,o個一下情景覺得真係好型!
朝早o既扎什倫布寺無乜遊客,眼見絕大部份都係當地人來參拜,而且好多門都仲係鎖上,好似真係太早o黎參觀,不過都係一件好事,又可以靜靜地唔駛受其他遊客搔擾,參觀中途見到一班小僧侶o係到玩,仲俾佢o地拉埋落水...







扎什倫布寺o係半山有一條好長o既轉經輪路,但一路都唔知點樣上去,參觀完去返入口先搵到完全唔符合比例o既地圖,雖然有指示轉經輪路大約位置,但扎什倫布寺好大,睇完地圖都唔識搵路上。






返拉薩行另一條路,瀝青又係爛到不堪,司機大哥同我o地玩避地洞遊戲,而且沿路有成6個速度檢查站,跑慢一些,多點停車影相也可以。途途經過一個天葬台,如果唔係司機講我o地都唔知,因為o係山頂上面,只係見到有o的煙飄出o黎,而司機話按照藏民習俗,所有青年成年後只要體格健康o既藏民都要前往天葬台工作,有點似成人禮,其實俾佢o地了解死亡、輪迴o既意義…



沿路經過西藏o既大糧倉,日喀則主要以農業為主,所以公路兩邊好多都是田地,經濟發展聽司機講都唔錯。





o係差唔到多到達拉薩市郊之前,司機請我o地食溫室西瓜,皮薄,肉甜,好正!但好抱歉,因為皮太薄關係,無辦法帶返香港分享,唯有睇相啦~司機就買o左幾個返屋企俾佢仔仔食。



真係好多謝達娃帶住我o地週圍玩,不嫌其煩地經常停車俾我o地影相,朝早又遲起身,午飯又迫住同我o地食得清淡…我o地會準備一份小禮物寄俾你,真係多謝晒!

o係八廓街見到o既,好型:



o係拉薩最後一晚,先再去雪域餐廳晚飯,但質素俾之前食o既差o左,例如牛肉餃子唔係太熱,亦有好大陣清真味…飯後就o係賓館老闆大哥推介去歌舞廳睇表演,其實係公司、幹部洗阿公錢o既地方,逗留o左一個小時就返賓館執捨行李,明天就要離開西藏…



引申閱讀: 天葬

沒有留言: