2008/09/19

08 遊西藏 – 3/9重回拉薩

今日就要返去拉薩,一上車就發覺多o左個手袋,原來有位靚女坐順風車返拉薩~~

返拉薩前先去參觀卡定溝天佛瀑布,又係一般大陸o既旅遊景點,不過o係原始森林行o下又幾特別



沿路天氣都係密雲,真係悶死,不過總會搵到靚位停一停影相,亦俾司機大哥抽抽煙,就好似呢條吊橋咁…




再誇過米拉山口之前先食過午飯,其實呢幾日中午飯都係靠司機搵食,雖然好多時都係鎮仔開餐,但都幾企理,味道亦有意外驚喜,而我相信我o地位靚仔司機都幾咀刁。



車程間吹水知道位靚女o係拉薩讀大學,攻讀電腦系,學費一年大約$4000,加埋生活雜費其實都幾貴..

再次踏上米拉山口,今次雲層高,視野非常清晰,感覺亦較溫暖,景色更加美麗,亦遇上同一批藏民,又同佢o地影相…









沿路落山,雖然三日前都係行同一條路,但景色變得不一樣。駛經一條村莊o既時候見到一大班藏民跳舞慶祝收割節,而一班小朋友就跑來跑去,好熱鬧~







風景係好靚,特別路經一o的溪流地方,倒影真係靚到不得了!! 所以我每次落車影完相,上返車o既時候一定會多謝司機停車俾我o地影相。







四日三夜林芝之旅終於完成,真係好多謝形仔司機達娃大哥.. (前幾篇blog我打錯佢名,特此更正 :P )

是日晚飯於雪域餐廳,去林芝之前已經想試,但因為佢裝修小休幾天食唔到,返到拉薩第一件事就gogogo!
三個字形容: 平、靚、正!



聽日就向聖湖納木措出發!

沒有留言: