2008/09/24

08 遊西藏 – 再見

去到旅程第16日,終於要離開西藏啟程返香港,賓館老闆幫我們預備好車輛接我們前往機場,拉薩貢嘎機場距離市區都有接近一小時車程。

貢嘎機場保安又係非常嚴密,所有車輛進入停車場前先要檢查,無機票證明o既唔俾你行近客運大樓,而進入客運大樓之前又要做一次安檢。而所謂離港安檢更加複雜,除鞋、電子儀器獨立過X-ray,基本上所有電池、電線都要再獨立過X-ray,與美國機場安檢睇齊,我個back pack足足過o左3次X-ray先俾我過。





今次又係坐A319(我無記錯原本應該坐A332),國航seat pitch仲迫過深航,真係慘。



o係貢嘎機場起飛,原來係一個非常難忘o既飛行經驗。機場本身位於海拔大約4000米,而兩邊都係高山,飛機一爬升o既時候好快就到雲層,穿過薄薄o既雲層之後見到有座雪山山峰穿過雲層,當你讚嘆大自然o既偉大o既同時,前面又一座山峰同樣穿過雲層,迄立於你面前!





到達成都後,等大約四個小時再坐國航B757返深圳,成都機場設施同整潔度都幾好。之於隻B757就夠晒舊,耳筒仲係醫生聽筒型,降落深圳機場重要俾佢嚇一嚇,有o的重落地感覺。



o係皇崗過關,最憎係行人天橋o的樓梯,死拖爛拖後,返到香港了!

今次,好多謝兩位同伴—Kennis and Sarah、無機會o係佢間cafe玩o既Pazu、賓館老闆-徐強、型仔司機-達娃,thank you so much!!


西藏,我一定會再回來!

沒有留言: